Shop Mobile More Submit  Join Login
crossdresser outside by tgwillclaire crossdresser outside by tgwillclaire
outside sitting down enjoying the sun
Add a Comment:
 
:iconstarluscious:
Starluscious Featured By Owner 4 hours ago   General Artist
You look comfy, relaxed, and very happy Miss. The boots I hope didn't hurt your feet. If they did, may I give you a foot massage as a gentleman?
Reply
:icontombrans1:
TomBrans1 Featured By Owner Mar 13, 2015
Very beautiful!
Reply
:icontrampymom:
trampymom Featured By Owner Jan 25, 2015
very lovely
Reply
:iconsetsugen:
setsugen Featured By Owner Dec 7, 2014
Very adorable indeed!
Reply
:iconwhetsit-tuya:
Whetsit-Tuya Featured By Owner Jul 20, 2014  Student Filmographer
Adorablicious
Reply
:iconlaura-it:
laura-IT Featured By Owner May 12, 2013
very nice
Reply
:iconnikkithatrizz:
NikkiThaTrizz Featured By Owner Jan 30, 2013  Hobbyist General Artist
Wow from this picture you look extremly passable :) I'm a CD myself and while I've been told I'm passable I don't think I am. You did great job with the outfit and very nice legs :) Well done.
Reply
:iconazucenamartin:
azucenamartin Featured By Owner Dec 25, 2012
Sexy and cute
Reply
:iconzarch45:
Zarch45 Featured By Owner Nov 23, 2012
Beautiful
Reply
:iconnelekra:
Nelekra Featured By Owner Nov 14, 2011
Love the dress :D! Also is that your real hair or a wig? I hate my wig and am trying to find one like that one but idk where to find it.
Reply
:icontgwillclaire:
tgwillclaire Featured By Owner Nov 14, 2011
thanks :D no its not my hair its a wig and amazon its really good for wigs i find lol cheap but good quality. how can you hate your wig when you look so amazing, I envy you looks lol.
Reply
:iconnelekra:
Nelekra Featured By Owner Nov 14, 2011
Do you have a link to which wig it was :D? I LOVE it! I really want to get one like that! I hate it cause I think it makes me look manly :< But thank you ^^; I do appreciate you saying that <3 I think you're ridiculously beautiful :D!
Reply
:icontgwillclaire:
tgwillclaire Featured By Owner Nov 15, 2011
i would send you a link but i got it like two years ago and is not on the sit anymore but i can send you a link for a wig that i really want lol.

[link]

yours doesn't make you look manly at all infact if it didn't say on your page that you were a trans girl i wouldn't of suspected that you were a guy at all :S

and i wish i had your cleavage how do you do it????? x
Reply
:iconnelekra:
Nelekra Featured By Owner Nov 15, 2011
Aww that sucks x-x but thank you :D! I do appreciate it ^_^

it's a nice wig :)

WHy thanks I appreciate it <3 I think you're amazingly gorgeous though <3

Um I have two methods, one uses breastforms and chest fat, other uses ricebags, more bras, and chest fat. If you want, sometime we can do a webcam and I can show you step by step how to do it, and tricks to make it look really good :) I've already taught like 20 transgirls on here how lol!
Reply
:iconwhosshe:
whosshe Featured By Owner Feb 13, 2011
You have such amazing legs!!! :heart:
Reply
:iconjennyarcher:
JennyArcher Featured By Owner Jan 31, 2011
Nice outfit, very brave :)
Reply
:iconawesomesocks0000:
awesomesocks0000 Featured By Owner Jan 1, 2011
bless your soul!!! thank you for adding more pics!! you look very sexy by the way ;D i'm going to steal your boots by the way. i've always wanted to try those kinda boots on
Reply
:icontgwillclaire:
tgwillclaire Featured By Owner Jan 2, 2011
you can try i love them boots i have two pairs but i love them the best lol :P
Reply
:iconawesomesocks0000:
awesomesocks0000 Featured By Owner Jan 5, 2011
well my friend's gonna help me out with looking like a girl and she says she has a pair of them sooooo.... exciting!
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 640 × 480




Details

Submitted on
December 11, 2010
Image Size
28.1 KB
Resolution
640×480
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
7,535 (8 today)
Favourites
49 (who?)
Comments
19
Downloads
43

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 License.
×